måndag 17 oktober 2011

Trip, trip, tripping

Jag gjorde mitt livs resa för ett tag sedan. Åkte till New York i tio dagar.

Det. Var. Underbart. Words can't describe it. Tänker tillbaka på resan och blir varm i hela kroppen.

En sak slog mig för en stund sedan när jag kollade på senaste avsnittet av Barn till varje pris, när Matilda berättade om kostnaden för inseminationer och annat.

...hade jag inte åkt till New York... då hade jag kunnat göra minst fyra inseminationer... för samma pengar... 

Så långt är jag från att försöka bli gravid. Oh-my.

Jag vill inte bli gravid. Med hela kroppen vill jag det inte. Ändå är jag ledsen över det. It's sick.

3 kommentarer:

Loba sa...

Det är väl inte så konstigt att du är ledsen över det. Din kropp och ditt undermedvetna har sagt dig något som du med dina känslor och dina medvetna tankar måste bearbeta. Not so sick.

Jeckan sa...

Not sick, no. Inte när man tänker efter =)

But it feels sick.

Anonym sa...

Har inte sett dig härinne på ett tag.. Men jag ville iaf skicka en julhälsning med hopp om att du ser den ;)

Önskar dig en fantastisk jul - och hopp om att 2012 blir ett fantastiskt år oavsett vart det bär hän!!

kram